Yeni Üyelik / Şifre
İhale Bilgileri
Hızlı Ödeme
Hizmet Haritası
E-Doğrudan Temin
İmar Planı Tadilatı
Evlilik Başvurusu
İstek ve Öneri Başvurusu
E-Dilekçe
Borç Sorgulama / Ödeme
Geçmiş Dönem Ödemelerim
Makbuz Doğrulama
Beyanname
Beyanname Görüntüleme
Evrak, İstek ve Öneri Takibi
Meclis Kararları
EPKAS
EPKAS Kullanım Kılavuzu
İmar Planı Askı Listesi
E-ÇAP
Arsa (m²) Rayiç Değerleri
E-İmzalı Belge Doğrulama
Kent Rehberi
Kütüphane Kitap Sorgulama
Spor Okulları Başvuru
Çok Yaşa Bebek
Arama Sonuçları
SELÇUKLU BELEDİYESİ`NDEN GÜÇLÜ İLETİŞİM AĞI
01/01/2019
Selçuklu Belediyesi, vatandaşların hızlı ve kaliteli hizmet alması amacıyla hizmet masası tarafından uygulamada olan çağrı merkezi, dilekçe, evlilik, elektronik posta ve resmi evrak işlemleri için 2018 yılı itibariyle 110 bin kişiye hizmet verdi.
Türkiye'nin en büyük ilçeleri arasında yer alan Selçuklu'da vatandaşların hızlı ve kaliteli hizmet alması amacıyla geliştirilen uygulamalar beğeni topluyor. Halkla ilişkiler ve ulaşılabilirlik faaliyetlerine önem veren Selçuklu Belediyesi hizmet masası aracılığıyla belediye ve vatandaş arasında güçlü iletişim ağını sağlıyor. 2018 yılı içinde en fazla başvuru İmar ve Şehircilik İşlerine yapılırken, Fen İşleri, Park ve Bahçeler Müdürlüğü sırayı takip etti. En fazla başvurunun da Temmuz ayında gerçekleştiği görüldü.
Vatandaşların belediyeye gelmeden iş ve işlemlerini hızlıca yürütebileceği aplikasyonlar üzerinde halka ilişkiler faaliyeti yürüten Selçuklu Belediyesi, belediyeye gelen vatandaşları da hizmet masası ile karşılıyor. Çağrı Merkezi, Dilekçe, Evlilik, Elektronik Posta, Resmi Evrak gibi alt birimleri ile hizmet veren hizmet masası her yıl ortalama 100 bin kişiye hizmet veriyor. Hizmet Masası aracılığıyla vatandaşların belediyeden hizmet alma konforunu artıran Selçuklu Belediyesi, Halkla İlişkiler uygulamalarında yenilikleri takip ediyor.
"Güvenilir, Gayretli ve Güleryüzlü Hizmetlerimizle Hemşehrilerimizin Yanındayız"
Belediyecilikte başarımızın en önemli odak noktaların başında hemşehri ilişkilerini en üst seviyede tutmak ve ulaşılabilirliliği artırmak diyen Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, "Selçuklu yoğun nüfus oranı ve yüzölçümü ile Türkiye’de hizmet standardını yakalayan ender belediyelerden birisidir.Belediye olarak kaliteli hizmet üretmenin yanında hemşehrilerimizin ulaşılabilirliğine ayrı bir önem veriyoruz. Gerek elektronik ortamda gerek telefonda gerekse yüz yüze iletişimde zaman zaman farklı uygulamaları hizmete sunuyoruz. Güleryüzlü , güvenilir ve gayretli belediyecilik anlayışı ile hemşehrilerimizin ilçeyle ilgili her türlü temennilerine hızlı çözümler sunmak amacıyla oluşturduğumuz Hizmet Masamız bu konuda hemşehrilerimizle belediyemiz arasında köprü oluşturuyor.Burada temel amacımız güler yüzlü, güvenilir ve gayretli belediyecilik anlayışı ile hemşehrilerimizin her türlü istek, öneri ve taleplerine en hızlı çözüm üretmektir” dedi.
Son Haberler
07/02/2025
Selçuklu’da Cuma Buluşmaları Hizmet Kalitesini Artırıyor
06/02/2025
Selçuklu Belediyesi Emıtt 2025’te Parlıyor
06/02/2025
Selçuklu 700 bin 358 Nüfusu ile Konya’da Zirvedeki Yerini Korudu
05/02/2025
Başkan Pekyatırmacı’dan 6 Şubat Depremleri Anma Mesajı
04/02/2025
Zillerine basarak apartman çökmeden insanları uyarmıştı Başkan Pekyatırmacı, Konya’da Onlarca Canın Kurtarılmasına Vesile Olan Gençle Bir Araya Geldi