Yeni Üyelik / Şifre
İhale Bilgileri
Hızlı Ödeme
Hizmet Haritası
E-Doğrudan Temin
İmar Planı Tadilatı
Evlilik Başvurusu
İstek ve Öneri Başvurusu
E-Dilekçe
Borç Sorgulama / Ödeme
Geçmiş Dönem Ödemelerim
Makbuz Doğrulama
Beyanname
Beyanname Görüntüleme
Evrak, İstek ve Öneri Takibi
Meclis Kararları
EPKAS
EPKAS Kullanım Kılavuzu
İmar Planı Askı Listesi
E-ÇAP
Arsa (m²) Rayiç Değerleri
E-İmzalı Belge Doğrulama
Kent Rehberi
Kütüphane Kitap Sorgulama
Spor Okulları Başvuru
Çok Yaşa Bebek
Arama Sonuçları
Selçuklu'da “Hizmet Masası” Memnuniyet Oluşturuyor
23/01/2025
Selçuklu Belediyesi, Hizmet Masası vatandaşlar ile belediye arasında önemli bir köprü görevi görürken, gelen talep ve önerileri kısa sürede çözüme kavuşturuyor.
Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, “Hizmet Masası hemşehrilerimizin belediyecilik hizmetlerine katkı sunması açısından önemli bir işlevi yerine getiriyor” dedi.
Selçuklu Belediyesi Hizmet Masası kurulduğu günden bu yana vatandaşların istek, öneri ve taleplerini kısa sürede çözüme kavuştururken belediye ile vatandaşlar arasında önemli bir köprü görevi görüyor. Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde faaliyetlerini sürdüren birim, bu çerçevede elektronik posta, CİMER, telefon ve sosyal medya gibi farklı iletişim kanallarının yanı sıra şahsi olarak vatandaşlardan gelen her türlü bilgiyi kayıt altına alıyor. Daha sonra konunun ilgilisi müdürlüklere havale edilen başvuru ve talepler yapılan inceleme ve değerlendirmeler sonucunda ilgili birimler tarafından cevaplandırılarak veya ilgilisi kurumlara havale edilerek başvuru sahiplerine gerekli bilgiler veriliyor. Vatandaşlara en iyi hizmeti sunmak amacıyla gelen taleplerin kaydını oluşturarak kısa sürede işlemi sonuçlandıran Hizmet Masası sunduğu çalışmalarla memnuniyet oluşturuyor. Selçuklu’da 2024 yılında yaklaşık 180 bin başvuru alan Hizmet Masası bu talepleri çözüme kavuşturdu.
Başkan Pekyatırmacı: “Hizmet Masası ile hemşehrilerimize hızlı çözümler sunuyoruz”
Selçuklu Belediyesi, Hizmet Masası’nın katılımcı belediyeciliğin en güzel örneklerinden biri olduğunu ve önemli bir işlevi yerine getirdiğini ifade eden Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, “ Selçuklu’da hemşehrilerimize en iyi hizmeti sunmanın gayretindeyiz. Bu noktada ulaşılabilir ve çözüm odaklı bir belediyecilik anlayışı ile hizmet üretiyor ve hemşehrilerimizin belediyemize daha kolay ve hızlı erişimi için büyük bir özveri ile çalışıyoruz. Belediyemizin kurumsal yüzü olan hizmet masası ile çok geniş bir yelpazede vatandaşlarımızın öneri, istek ve şikayetlerini kayıt altına alıyor ve ilgili müdürlüklerimizin çalışmaları ile hızlı çözümler sunuyoruz. Belediye hizmet binamızın yanı sıra erişilebilirlik adına hemşehrilerimiz elektronik posta, telefon veya sosyal medya gibi çeşitli iletişim kanalları üzerinden de başvuru yapabiliyorlar. Hizmet Masasında görevli arkadaşlarımız kısa sürede vatandaşlarımızın konu üzerindeki talebine cevap vererek çözüm üretiyor. Tabi ilçemiz ve şehrimizle ilgili fikirlerini bizimle paylaşmak ve yapılan hizmetlere teşekkür etmek için arayan hemşehrilerimiz de oluyor. Belediyemizden hizmet alan vatandaşlarımızın mutluluğu bizleri daha çok çalışmaya sevk ediyor ve bu noktadaki memnuniyeti en üst seviyede tutmak için çaba sarf ediyoruz. Memnuniyetlerini ifade eden tüm hemşehrilerimize şükranlarımı sunuyorum. İnşallah gönül belediyeciliği ilkesi ile Selçuklumuzun marka değerini arttırmak ve hemşehrilerimizin yaşam standardını yükseltmek için çalışmalarımıza devam edeceğiz. Her şey geleceğe daha güzel ve yaşanabilir bir Selçuklu bırakmak için.” dedi.
Son Haberler
04/02/2025
Zillerine basarak apartman çökmeden insanları uyarmıştı Başkan Pekyatırmacı, Konya’da Onlarca Canın Kurtarılmasına Vesile Olan Gençle Bir Araya Geldi
03/02/2025
Sporun Merkezi Selçuklu Masa Tenisi Müsabakalarına Ev Sahipliği Yaptı
02/02/2025
Sille Hacı Ali Ağa Hamamı’nın Restorasyonu Devam Ediyor SELÇUKLU BELEDİYESİ TARİHİ VE KÜLTÜREL MİRASA SAHİP ÇIKIYOR
31/01/2025
Selçuklu’da Cuma Buluşması Geleneği Sürüyor
30/01/2025
Geleceğin Yıldızları Sahnede